The 5 Phases of Growth Hacking

growth-hackingIt’s a spectacular feat. Right in front of our eyes, a group of marketers helped build billions of dollars of brand equity on products like Facebook, Twitter, AirBnb, StumbleUpon, Zynga,Dropbox, Reddit and LinkedIn.

Stunningly, these brands were built without traditional advertising, brand partnerships or celebrity endorsements — in less than a decade. And the people who did it blew off traditional marketing for a new set of strategies that felt more like engineering and product development than a Don Draper strategy. But it worked.

Article complet : ici

Publicités
Cet article, publié dans growth hacking, est tagué . Ajoutez ce permalien à vos favoris.

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s