A Marketer’s Guide To Cross-Device Identity

device.hop_.illustrationAs the cookie weakens, brands and agencies are looking for an alternative. Cross-device seems to be the answer – but questions remain.  AdExchanger examines the state-of-play around cross-device IDs.

Consumers are media multitaskers – and cookies are not.

As users migrate to mobile at record speeds – according to comScore, apps already account for more than 50% of time spent on digital media – advertisers and publishers are starting to recognize the promise, and the many challenges, associated with cross-device targeting.

Article complet : ici

Publicités
Cet article, publié dans marketing, est tagué . Ajoutez ce permalien à vos favoris.

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s